Armand heeft al veel gezichten in de winkel gezien. Onbekende, maar ook veel bekende. "Het voelt als een soort thuiskomen. Mensen die je al jaren niet meer  hebt gezien en dan ineens voor je neus staan.
Armand heeft al veel gezichten in de winkel gezien. Onbekende, maar ook veel bekende. "Het voelt als een soort thuiskomen. Mensen die je al jaren niet meer hebt gezien en dan ineens voor je neus staan. (Foto: )

Een nieuw gezicht in de Jumbo in Sprang-Capelle

  Zakelijk

Sinds enkele weken staat er een nieuwe gastheer in de Jumbo in Sprang-Capelle. Armand Nieuwkoop heeft zijn verleden als EMTÉ-bedrijfsleider afgesloten en begint vol passie aan deze taak in een nieuwe organisatie.

SPRANG-CAPELLE - Armand vertelt: "Ik ben 22 jaar bij EMTÉ werkzaam geweest, maar zoals wel bekend zal zijn, is deze formule overgenomen door Jumbo en Coop. Mijn winkel (in Wijk en Aalburg) werd verkocht aan een Jumbo-ondernemer, waardoor er voor mij geen plaats meer was in die winkel. Jumbo heeft mij hierin een mooi voorstel gedaan om na een inwerktraject bij een Jumbo aan de slag te gaan in dezelfde functie".
Hij vervolgt: "Vanwege mijn roots - tot 15 jaar geleden heb ik altijd in Sprang-Capelle gewoond - en mijn geloofsovertuiging - de Jumbo is hier nog op zondag dicht - was het filiaal in Sprang een mooie optie voor mij. Jumbo stond hier volledig achter, waardoor ik een sinds enkele weken het stokje heb overgenomen van Bram in den Bosch, die nu filiaalleider is in een andere plaats."
"Wat me vooral aantrekt binnen de Jumbo-organisatie is de vrijheid die je hebt als filiaalleider. Je mag over vele zaken zelf beslissen, waardoor je echt de functie van zelfstandig supermarktondernemer vervult. Een aantal andere zaken zijn van de ene naar de andere organisatie mee over gegaan, zoals klantvriendelijkheid. Ik wil me in de winkel echt als gastheer laten zien. Je bent het gezicht van de winkel, maar dan moet je ook bereikbaar zijn voor de klanten. Samen met het personeel willen we weer een warme deken over de klanten leggen. De klant moet zich echt thuisvoelen in onze winkel", aldus Armand.
De tijden veranderen. Ook qua consumentengedrag. Klanten gaan steeds meer voor gemak. Dat is ook Sprang-Capelle niet ontgaan. En dat is natuurlijk ook Jumbo niet ontgaan. "Sinds 2 weken zijn we gestart met thuisbezorgen. Een mooie ontwikkeling, omdat steeds meer klanten hier voor willen kiezen. Naast de gebruikelijke supermarkt ontstaan er zo nog meer mogelijkheden om je boodschappen in huis te halen", besluit Armand.

Meer berichten